Posel dobrých zpráv Karel Gott

Michal Brand

  1. Spontánní pietní místo za Karla Gotta (největší, ale jedno z mnoha) – ulice Nad Bertramkou:

https://tv.blesk.cz/video/5972295/gottuv–pohreb–hlida–vrtulnik–podivejte–se–na–policejni–zabery.html

(Čas 03:20 a dále)

https://tv.idnes.cz/domaci/svicky–vila–bertramka–pieta–karel–gott.V191004_215856_idnestv_rejs

https://www.novinky.cz/kultura/karel–gott/clanek/u–domu–karla–gotta–na–bertramce–je–uz–koberec–ze–svicek–40298734

https://www.blesk.cz/clanek/celebrity–ceske–celebrity/622222/zaplavena–ulice–svickami–u–gottovy–vily–na–bertramce–uklizet–ji–zatim–nebudou.html

https://www.blesk.cz/clanek/celebrity–ceske–celebrity/621281/fotogalerie–do–zaplavy–svicek–pred–gottovou–80–vilou–lide–ukryvaji–vzkazy.html

Odhadem podle počtu svíček, dárků a vzkazů přišlo vzdát svoji úctu a dík kromě účastníků rozloučení na Žofíně dalších odhadem 30 – 35 000 lidí. (Plocha, kterou svíčky a vzkazy hustě zaplnily, byla podle letecké fotografie oblasti odhadem 350 – 400 m2, odhadem minimálně 100 vzkazů, svíček na jeden metr čtverečný, spíše 150 až 200 tj. minimálně 30 – 35 000 lidí, spíše 40 000 až 80 000 nebo více.) Další pietní místo bylo v Praze v Kinského sadech.

Pietní místa k uctění památky Karla Gotta vytvářeli lidé i na mnoha dalších místech republiky.

  1. Poslední rozloučení s Karlem Gottem, Žofín, více než 48 000 lidí.

  1. Poslední rozloučení s Vlastou Chramostou – Národní divadlo

Odhadem 2 000 herců a umělců, kteří museli, chartistů, kteří vlastně také museli, politiků multikulti fronty (Rychetský, Hamáček, Drahoš atd), kteří také museli (plus „obyčejní“ lidé, počet neznámý ale odhadem počtu kytic i fronty před divadlem do 200 lidí):

https://video.aktualne.cz/z–domova/primy–prenos–posledni–rozlouceni–s–hereckou–vlastou–chramost/r~f0f02a98ee5e11e9858fac1f6b220ee8/

Pozn.: Když si najdete fotky z rozloučení v Národním divadle, tak uvidíte před Národním divadlem frontu lidí z ulice, která je odhadem do 150 lidí – a média hlavního proudu mají jen dvě fotky, některé použité vícekrát v různých výřezech – takže ta fronta byla malá a trvala jen krátce. (A to i přes celodenní agitaci neomarxistických médií jako Seznam–zprávy nebo rádio Clasic, které celý den opakovaly „loučení s Vlastou Chramostovou“ „lidé stojí frontu“...přání otcem myšlenky, ani tahle snaha vyvolat davové jednání a nahnat lidi do ND ale nezafungovala.)

  1. Pietní místo za ikonu pražské kavárny (neomarxistické ultra–levice), odhadem 5 až 6 m2, odhadem 700 až 1 200 svíček a kytic.

Neomarxistická média ani raději nezveřejnila žádnou fotografii z místa, protože by se ukázala opuštěnost neomarxistů, osamocenost pražské kavárny. Jediné záběry jsem objevil na TV Seznam (čas 1:00 a dále):

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/posledni–rozlouceni–s–chramostovou–dramaticka–situace–v–syrii–a–pozar–na–dalnici–d1–80866

Zajímavá je i hustota příchozích. Nejprve je pusto prázdno a v podstatě jen náhodní okolojdoucí. Pak v čase 1:08 se objevují dva muži, kteří zřejmě pro dramatický efekt jdou co nejblíže reportérky Seznamu a vlastně směrem mimo pietní místo. Pak velice dlouho nikdo další – až v čase 2:03 několik různých lidí a především po 2:40 a dále najednou celý hlouček (odhadem 10–15 lidí). A aniž bych chtěl být šťoura, tak budu šťoura – buď přijela tramvaj a SeznamTV měl kliku a může děkovat jízdnímu řádu MHD, že nemuseli ukázat úplně pusté pietní místo zcela bez lidí, nebo prostě posháněli lidi z té malé fronty u Národního divadla. Musím říci, že této konspiraci nahrává skutečnost, že se žádné záběry žádných davů ale ani hloučků nikde neobjevily, nepodařilo se mi najít žádné fotky, video, nic. Ze všech zpráv o pohřbu V.Ch. nejsou ve fotogaleriích ani video–reportážích záběry na místo piety. jen ten SeznamTv. Proč? Protože liduprázdné místo piety za ikonu neomarxistů/multikulturalistů by všem nad slunce jasněji ukázalo zoufalou osamocenost a faktickou slabost pražské kavárny.

Co z toho vyplývá?

Jen samé dobré zprávy. Neomarxistická ultra–levice (alias multikulturalisté alias Pražská kavárna alias lepšolidi) má i v Praze naprosto zoufale slabou pozici. A to je Praha, která je centrem, kde se koncentrují všechny neziskovky, úředníci, centrály bank a korporací, pseudo–univerzity (i když lokální „univerzity“ jsou v mnoha případech ještě katastrofálnější), prostě centrem, kde se koncentrují jak můry u lampy téměř všichni „lepšolidé“ a další ultra–levicoví neomarxističtí extrémisté.

Jsou hodně slyšet. Ovládají média, univerzity, neziskovky, struktury moci deep state. Přesně podle strategie neomarxistů „pochod institucemi“ jako jednoho z hlavních  nástrojů na nastolení nové totality. Jsou agresívní, hluční a plni nenávisti. Tváří se silácky, ale jen maskují svůj strach ze své vlastní slabosti. Jsou jako totalitní „staro“–marxistická komunistická moc v roce 1989. Jsou sami. Jsou jako kůl v plotě. Není, kdo by ZA NĚ CINKAL KLÍČI. Jsou jen ti, kteří budou cinkat klíči proti nim.

Karel Gott je tedy vlastně i teď poslem dobrých zpráv pro všechny slušné, normální, obyčejné lidi.

Dovětek: Jan Rejžek byl pozván do DVTV. https://video.aktualne.cz/dvtv/chramostova–nedrzela–hubu–a–neplavala–byla–to–silna–zena–sch/r~06a7b546eb6b11e9b259ac1f6b220ee8/

Ve svém duetu s nahrávačkou Drtinovou se Rejžek nechává slyšet, že Chramostová byla velice statečná a úžasná osobnost, která udělala chyby, ale dokázala prý provést pokání nad těmi chybami. Tím Rejžek myslí ty slavné paměti V.Ch., kde se Chramostová ze svých chyb vylhala. (K oněm pamětem a dalšímu viz články „Požadovala Vlasta Chramostová trest smrti pro jiřinu Štěpničkovou?“ a „Požadovala Vlasta Chramostová trest smrti pro jiřinu Štěpničkovou? (2.): shrnutí a další fakta“; zde také informace o bezbřehém amorálním bezpáteřním kariérismu V.Ch., kterou k disentu přivedla jen náhoda a zřejmě to, že někoho hodně naštvala a ten se jí pomstil zničením kariéry.)

Nejzajímavější je ale Rejžkovo vzteklé nadávání, že „anonymní lůza řeší na sociálních sítích počet svíček na Bertramce a u Národního divadla“. Jako jeden z té „anonymní lůzy“ ne–lepšolidí si dovoluji připomenout neo–soudruhovi Rejžkovi, že tento boj začal on a jeho kolegové z neomarxistické multikulti–fronty. Jak jsem již psal – u příležitosti smrti Karla Gotta měli vzácnou příležitost držet ....... , pardon – mlčet. Ale oni museli začít svoje moralizování, kázání, poučování všech ostatních, že nesmí mít rádi nikoho, koho jim oni z multikulti neomarxistické ultra–levice nevybrali. To oni začali kydat špínu na někoho, kdo nepotřeboval podlézat ani v nové době. Kdo se nepotřeboval lísat k VH a k Bruseli, protože jej lidé milovali a měl jejich podporu a nepotřeboval podporu režimní, umělou. Ani tehdy, ani dnes. Ani od Husáka, ani od Havla.

Neomarxistická ultra–levice rozpoutala tento boj. Halík, Šafr, Schwarzenberg, Bělobrádek, Klvaňa, Kalousek, Just, Rejžek, Mitrofanov, Kmenta (Jaroslav), Hřebejk, Hutka, „novinář“ Rehák z DeníkuN, Kostlán (Romea.cz), Žáček (poslanec ODS), Zahradil (europoslanec ODS) a další „lepšolidi“ z „elity“.

A když tu svoji válku prohráli, tak fňukají a naříkají, že jim někdo ránu vrátil. Jsou jako malý zparchantělý spratek, který šikanuje svoje spolužáky, mlátí je, bere jim svačinu a ve chvíli, kdy se mu někdo postaví a taky mu jednu vrazí, tak se spratek rozbrečí a utíká žalovat učitelce. A spolužáci, které vždy jen šikanoval, se mu smějí.

Pražská kavárna nectila ani pietu za někoho, koho miloval a vážil si tento národ. Pražská kavárna rozpoutala „souboj pohřbů“ a pražská kavárna ten souboj s národem prohrála. Na celé čáře. A teď si stěžují a chtějí změnu pravidel. Jako když prohráli Schwarzenberg a pak i Drahoš v přímé volbě prezidenta – a jako až prohraje i jejich další kandidát na prezidenta v přímé volbě. To bude zase nářků a vzteklého pokřiku o „lůze“, „hnědých a rudých prasatech“, „nevzdělaných voličích“, „přímá volba prezidenta je chyba“ atd...

Post Scriptum: Poslední píseň Karla Gotta s dcerou Charlotte má již více než 22 milionů shlédnutí. 8–)

https://www.youtube.com/watch?v=BibNLUQG_–4